İyi akşamlar arkadaşlar apple gerçekten son güncellemelerde işi biraz cıvıttı sadece ben mi bu sorunu yaşıyorum siz de yaşıyormusunuz telefon pil (batarya) yeni değişmden geldi 2 ayda pil sağlığı 98 e düştü ve hızlı şarj gidiyor sürekli düşük güc modunda kullanıyorum siz nasıl kullanıyorsunuz paylasırmısınız hayırlı geceler
apple destek sıfır yazılım kurmamı gerektiğini soyledi kurdum halen daha sorun devam ediyor ben güncellemelerden olduğunu düşünüyorum
İphone kullananlar bu konuya
10
●403
- 24-11-2019, 22:03:43hey siri seslenmesini algılıyor olabilirtelefon hocam ayarlardan siriyi kapatın cozum değil mi ?THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2019, 22:08:37Sadece sıkıntı bende değil o zaman hocam düşük güc modunda mı kullanıyorsunuz ?dfganer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2019, 22:19:36Onlar da biliyor böyle bi sorun olduğunu mühendise kadar cıktı benim olay kimliği normal demişler sonra kapandı tekrar arayacm yarınMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2019, 22:20:56Batarya değiştirmedim hiç pil sağlığı %85lerde 13. Sürümden önce günde bir kere şarj ettim mi yetiyodu şimdi günde 3 kere şarj ediyorum ona rağmen dayanmıyor. Iphone benim için bitmiştir artık android sağlam özelliklerde bulursam hiç düşünmeden alıcam yeter artık neticemde şarjla dolaşıyorum