İyi akşamlar arkadaşlar apple gerçekten son güncellemelerde işi biraz cıvıttı sadece ben mi bu sorunu yaşıyorum siz de yaşıyormusunuz telefon pil (batarya) yeni değişmden geldi 2 ayda pil sağlığı 98 e düştü ve hızlı şarj gidiyor sürekli düşük güc modunda kullanıyorum siz nasıl kullanıyorsunuz paylasırmısınız hayırlı geceler
apple destek sıfır yazılım kurmamı gerektiğini soyledi kurdum halen daha sorun devam ediyor ben güncellemelerden olduğunu düşünüyorum