dfganer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değişimden gelen cihaz 1 haftada orjinal şarj ile şarj olmasına rağmen %97 e düştü apple kendinden soğutuyor iyice ayrıca siri olayı bende de oluyor kendi kendine siri açılıyor, umarım çözüm bulabilirler
Sadece sıkıntı bende değil o zaman hocam düşük güc modunda mı kullanıyorsunuz ?