7 aya yakındır kullandığım İphone 7 Plus cihazım yaklaşık 3 haftadır sorunlu bir şekilde çalışıyor.
Ekranı kapatınca wifisi kesiliyor, ekran kilidini açınca wifi tekrar aktif oluyor fakat açılmadan önceki hiç bir mesajı alamıyorum (wifi kesintisinden dolayı) ne yapabilirim? Sorunu yaşamış olup çözmüş birisi var mı?
1 sebep. Aynı sorunu ben de yaşıyorum 3 4 aydır kullandığım bütün ios cihazlarda oluyo, aktif olmadığım an wifi bağlantısı kopuyor. Bunun sebebi evde kullandığım internetle alakalı. Çözümü ise malesef bulamadım
2 sebep. İos a gelen son güncellemede birtakım wifi kopmaları olduğunu nette okumuştum belki sizdeki sorun bu olabilir ve yeni güncelleme ile düzelir
Farklı wifi ağlarına bağlanarak ilk dediğim sebebi deneyebilirisiniz sorunu tespit etmek adına
Android telefonlarda arkaplanda veri kullanımı wifi vs. otomatik kapatıyor pil seçeneklerinde (samsung note 5) belki böyle bri ayar vardır iphone üzerinde de ?
1 sebep. Aynı sorunu ben de yaşıyorum 3 4 aydır kullandığım bütün ios cihazlarda oluyo, aktif olmadığım an wifi bağlantısı kopuyor. Bunun sebebi evde kullandığım internetle alakalı. Çözümü ise malesef bulamadım
2 sebep. İos a gelen son güncellemede birtakım wifi kopmaları olduğunu nette okumuştum belki sizdeki sorun bu olabilir ve yeni güncelleme ile düzelir
Farklı wifi ağlarına bağlanarak ilk dediğim sebebi deneyebilirisiniz sorunu tespit etmek adına
Android telefonlarda arkaplanda veri kullanımı wifi vs. otomatik kapatıyor pil seçeneklerinde (samsung note 5) belki böyle bri ayar vardır iphone üzerinde de ?
Eğer garantisi mevcut ise garantiye gönderin hocam yeni telefon gönderme ihtimalleri yüksek bu sayede telefonu sıfırlamış olursunuz
Telefonun garantisi var fakat yukardakilerin hiç birisi işe yaramadı, götürenlerden çoğuna makaleleri okuyun ve modeminizi kontrol edin denmiş fakat ben tüm modemlerde denedim modemle alakası olmadığı kanısına vardım.