• 02-01-2019, 03:50:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    7 aya yakındır kullandığım İphone 7 Plus cihazım yaklaşık 3 haftadır sorunlu bir şekilde çalışıyor.
    Ekranı kapatınca wifisi kesiliyor, ekran kilidini açınca wifi tekrar aktif oluyor fakat açılmadan önceki hiç bir mesajı alamıyorum (wifi kesintisinden dolayı) ne yapabilirim? Sorunu yaşamış olup çözmüş birisi var mı?
  • 02-01-2019, 04:03:10
    #2
    1 sebep. Aynı sorunu ben de yaşıyorum 3 4 aydır kullandığım bütün ios cihazlarda oluyo, aktif olmadığım an wifi bağlantısı kopuyor. Bunun sebebi evde kullandığım internetle alakalı. Çözümü ise malesef bulamadım

    2 sebep. İos a gelen son güncellemede birtakım wifi kopmaları olduğunu nette okumuştum belki sizdeki sorun bu olabilir ve yeni güncelleme ile düzelir




    Farklı wifi ağlarına bağlanarak ilk dediğim sebebi deneyebilirisiniz sorunu tespit etmek adına
  • 02-01-2019, 05:56:14
    #3
    Yeni guncelleme ile duzelir kardes. Telefonunuzu guncelleyip deneyebilirsiniz.
  • 02-01-2019, 05:58:44
    #4
    ayarlardan wifiye tıklayıp bağlı olduğın internetin yanında ki ünlem işaretine tıkladıktan sonra otomatik katılın açık olup olmadığını kontrol edin
  • 02-01-2019, 06:05:02
    #5
    Android telefonlarda arkaplanda veri kullanımı wifi vs. otomatik kapatıyor pil seçeneklerinde (samsung note 5) belki böyle bri ayar vardır iphone üzerinde de ?
  • 02-01-2019, 08:13:11
    #6
    Merhaba
    Wifi ağını unut yeniden bağlan, her ağda yapıyor mu ona bak. Ayrıca açıksa Ayarlar / Hücresel / WiFi yardımını kapat.
  • 03-01-2019, 18:15:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ozermertk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 sebep. Aynı sorunu ben de yaşıyorum 3 4 aydır kullandığım bütün ios cihazlarda oluyo, aktif olmadığım an wifi bağlantısı kopuyor. Bunun sebebi evde kullandığım internetle alakalı. Çözümü ise malesef bulamadım

    2 sebep. İos a gelen son güncellemede birtakım wifi kopmaları olduğunu nette okumuştum belki sizdeki sorun bu olabilir ve yeni güncelleme ile düzelir




    Farklı wifi ağlarına bağlanarak ilk dediğim sebebi deneyebilirisiniz sorunu tespit etmek adına
    Tuncay1551 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni guncelleme ile duzelir kardes. Telefonunuzu guncelleyip deneyebilirsiniz.
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarlardan wifiye tıklayıp bağlı olduğın internetin yanında ki ünlem işaretine tıkladıktan sonra otomatik katılın açık olup olmadığını kontrol edin
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android telefonlarda arkaplanda veri kullanımı wifi vs. otomatik kapatıyor pil seçeneklerinde (samsung note 5) belki böyle bri ayar vardır iphone üzerinde de ?
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Wifi ağını unut yeniden bağlan, her ağda yapıyor mu ona bak. Ayrıca açıksa Ayarlar / Hücresel / WiFi yardımını kapat.
    Hepinize teşekkür ederim, dediklerinizi yaptım bakalım düzelecek mi göreceğiz
  • 03-01-2019, 18:30:50
    #8
    Eğer garantisi mevcut ise garantiye gönderin hocam yeni telefon gönderme ihtimalleri yüksek bu sayede telefonu sıfırlamış olursunuz
  • 03-01-2019, 20:55:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer garantisi mevcut ise garantiye gönderin hocam yeni telefon gönderme ihtimalleri yüksek bu sayede telefonu sıfırlamış olursunuz
    Telefonun garantisi var fakat yukardakilerin hiç birisi işe yaramadı, götürenlerden çoğuna makaleleri okuyun ve modeminizi kontrol edin denmiş fakat ben tüm modemlerde denedim modemle alakası olmadığı kanısına vardım.