ozermertk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sebep. Aynı sorunu ben de yaşıyorum 3 4 aydır kullandığım bütün ios cihazlarda oluyo, aktif olmadığım an wifi bağlantısı kopuyor. Bunun sebebi evde kullandığım internetle alakalı. Çözümü ise malesef bulamadım

2 sebep. İos a gelen son güncellemede birtakım wifi kopmaları olduğunu nette okumuştum belki sizdeki sorun bu olabilir ve yeni güncelleme ile düzelir




Farklı wifi ağlarına bağlanarak ilk dediğim sebebi deneyebilirisiniz sorunu tespit etmek adına
Tuncay1551 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni guncelleme ile duzelir kardes. Telefonunuzu guncelleyip deneyebilirsiniz.
DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayarlardan wifiye tıklayıp bağlı olduğın internetin yanında ki ünlem işaretine tıkladıktan sonra otomatik katılın açık olup olmadığını kontrol edin
ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android telefonlarda arkaplanda veri kullanımı wifi vs. otomatik kapatıyor pil seçeneklerinde (samsung note 5) belki böyle bri ayar vardır iphone üzerinde de ?
eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Wifi ağını unut yeniden bağlan, her ağda yapıyor mu ona bak. Ayrıca açıksa Ayarlar / Hücresel / WiFi yardımını kapat.
Hepinize teşekkür ederim, dediklerinizi yaptım bakalım düzelecek mi göreceğiz