7 aya yakındır kullandığım İphone 7 Plus cihazım yaklaşık 3 haftadır sorunlu bir şekilde çalışıyor.
Ekranı kapatınca wifisi kesiliyor, ekran kilidini açınca wifi tekrar aktif oluyor fakat açılmadan önceki hiç bir mesajı alamıyorum (wifi kesintisinden dolayı) ne yapabilirim? Sorunu yaşamış olup çözmüş birisi var mı?