Merhabalar,
Yıllardır İphone kullanıyorum ancak artık stop demenin vakti geldi diye düşünüyorum fiyatlardan dolayı.
Mate 20 Pro mu yoksa iphone x mi desem ne dersiniz ?
Mate 20 Pro Sizce Nasıl ?
7
●1.875
- 16-11-2018, 19:22:35
- 16-11-2018, 19:46:15Bende iphone kullanıyorum fakat fiyatlar bayağı uçmuş. Ancak işeltim sistemi olarak yinede en iyisi diyebilirim iphone için... Huawei gelecek olursak adamlar bayağı geliştirmişler kendilerini özelliklede P20 proda. Tercih edilir mi derseniz denenebilir
- 29-11-2018, 11:06:03Üyeliği durdurulduBen de ios kullanıcısıyım. Androide tekrar geçmeyi çok düşündüm fakat o fiyatları android işletim sistemine değer göremedim açıkçası. Mate 20 Pro çok iyi bir cihaz, fakat hakkının 8 bin TL olduğunu düşünmüyorum. Bana kalırsa iPhone X, eğer sıfır alınacaksa XR'da olabilir. İlk iPhone kullanışım bu Mayıs'da aldım. İstemsiz bir bağımlılık yaptı, diğer cihazları elime aldığımda oyuncak gibi geliyor
Biliyorum saçmalık, ama ios gerçekten bağımlılık
Sen X'dan devam et dostum.
- 29-11-2018, 11:30:47valla mate 20 lite aldım şu kadar söyleyebilirim gerçekten telefon yapmışlar
ISINMA 0
ŞARJ 1.5 - 2 gün gidiyor full elimde skype arama sosyal medya
hız harika donma vs yok
mate20 böyleyse proyu sen düşün hocam - 07-12-2018, 12:54:34Geçen günlerde bende bir teknoloji mağazasında inceleme fırsatı buldum. Telefon çok hoş kamerası harika ama iPhone ile çektiğim resim kalitesini alamıyorum. veya artık önyargılı oldum android telefonlara.
Fiyat konusunda gerçekten çok yüksek. 2 yıl sonra fiyatının 2000 TL olacağını varsayarsak yine iPhone diyorum.