• 16-11-2018, 19:22:35
    #1
    Merhabalar,

    Yıllardır İphone kullanıyorum ancak artık stop demenin vakti geldi diye düşünüyorum fiyatlardan dolayı.

    Mate 20 Pro mu yoksa iphone x mi desem ne dersiniz ?
  • 16-11-2018, 19:33:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bmw mi tofaş mı Tabi ki Bmw XXXXXXX
  • 16-11-2018, 19:40:08
    #3
    iphone x , iphone bir bağımlılıktır fiyatlarından dolayu bu aralar kötü bir bağımlılık olsa da sistemi bir kere bağladı..
  • 16-11-2018, 19:46:15
    #4
    Bende iphone kullanıyorum fakat fiyatlar bayağı uçmuş. Ancak işeltim sistemi olarak yinede en iyisi diyebilirim iphone için... Huawei gelecek olursak adamlar bayağı geliştirmişler kendilerini özelliklede P20 proda. Tercih edilir mi derseniz denenebilir
  • 16-11-2018, 19:51:26
    #5
    bende bu aralar çok düşünüyorum çok eski ioscuyum bi o kadarda androidciyim ama mate pro 20 mi başka bir şey daha çıkar mı bu ay bilmiyorum antutu da her ay daha iyiye gittiğini görüyorum androidin
  • 29-11-2018, 11:06:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben de ios kullanıcısıyım. Androide tekrar geçmeyi çok düşündüm fakat o fiyatları android işletim sistemine değer göremedim açıkçası. Mate 20 Pro çok iyi bir cihaz, fakat hakkının 8 bin TL olduğunu düşünmüyorum. Bana kalırsa iPhone X, eğer sıfır alınacaksa XR'da olabilir. İlk iPhone kullanışım bu Mayıs'da aldım. İstemsiz bir bağımlılık yaptı, diğer cihazları elime aldığımda oyuncak gibi geliyor Biliyorum saçmalık, ama ios gerçekten bağımlılık Sen X'dan devam et dostum.
  • 29-11-2018, 11:30:47
    #7
    valla mate 20 lite aldım şu kadar söyleyebilirim gerçekten telefon yapmışlar
    ISINMA 0
    ŞARJ 1.5 - 2 gün gidiyor full elimde skype arama sosyal medya
    hız harika donma vs yok

    mate20 böyleyse proyu sen düşün hocam
  • 07-12-2018, 12:54:34
    #8
    Geçen günlerde bende bir teknoloji mağazasında inceleme fırsatı buldum. Telefon çok hoş kamerası harika ama iPhone ile çektiğim resim kalitesini alamıyorum. veya artık önyargılı oldum android telefonlara.
    Fiyat konusunda gerçekten çok yüksek. 2 yıl sonra fiyatının 2000 TL olacağını varsayarsak yine iPhone diyorum.