Geçen günlerde bende bir teknoloji mağazasında inceleme fırsatı buldum. Telefon çok hoş kamerası harika ama iPhone ile çektiğim resim kalitesini alamıyorum. veya artık önyargılı oldum android telefonlara.
Fiyat konusunda gerçekten çok yüksek. 2 yıl sonra fiyatının 2000 TL olacağını varsayarsak yine iPhone diyorum.