Bende iphone kullanıyorum fakat fiyatlar bayağı uçmuş. Ancak işeltim sistemi olarak yinede en iyisi diyebilirim iphone için... Huawei gelecek olursak adamlar bayağı geliştirmişler kendilerini özelliklede P20 proda. Tercih edilir mi derseniz denenebilir