• 19-10-2018, 16:13:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Gecen hafta xiaomi a2 lite aldim 1500 liraya. Herkes iphone x saniyor tavsiye ederim.
  • 19-10-2018, 17:58:31
    #20
    2 markada iyidir, Xiaomi biraz daha sempatik geliyor bana, alt ürünleri de fiyat/performans olarak oldukça iyidir.
    İlla amiral gemisi modeli almanızı ve o kadar bütçelere çıkmanızı önermem.
  • 20-10-2018, 00:47:17
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Asla ve asla samsung almayın. Xiaomi kullanıyorum. Kamerası, hoperlörü, stabilliği, şarjı gerçekten çok iyi. Mi6 sahibiyim.
  • 20-10-2018, 02:06:33
    #22
    şayomide huaweide ayrı güzel fiyat performans açısından samsungada iphoneyede bin basar
  • 01-12-2018, 00:25:00
    #23
    mate 20 alırsanız pişman olmazsınız. Xiaomi fiyat haricinde pek avantajı olmayan bir üründü. Artık Türkiye piyasasına girdikten sonra o özelliğinde biraz geride kalmaya başladığını farkettim. 4-5 sene kullanayım diyorsanız listedeki telefonlar arasında o pek mümkün değil ama en azından sizi en uzun süre götürecek ilk 2 cihazın mate 20 lite ve p20 olacağı görüşündeyim.
  • 01-12-2018, 00:31:10
    #24
    xiaomi candır
  • 01-12-2018, 00:38:04
    #25
    xiaomi redmi note 5 kullanıyorum tavsiye ederim
  • 01-12-2018, 04:26:46
    #26
    Xioami Mi 8 aldım. Ritzy Garanatili 3500TL .
    Oldukça memnunum. Fakat Mi 6 ya göre ön kamerada istediğim kontrastı sanırım pek göremiyorum. Emin olamadım. Fakat telefon harika herrr anlamda.
  • 01-12-2018, 04:55:42
    #27
    Huwaei kullanan birisi olarak gerçekten Huwaei pişman etmez sizi.