Xioami Mi 8 aldım. Ritzy Garanatili 3500TL .
Oldukça memnunum. Fakat Mi 6 ya göre ön kamerada istediğim kontrastı sanırım pek göremiyorum. Emin olamadım. Fakat telefon harika herrr anlamda.