Konu
Huawei mi Xioami mi?
01-12-2018, 04:26:46
#26
trenderkek
Xioami Mi 8 aldım. Ritzy Garanatili 3500TL .
Oldukça memnunum. Fakat Mi 6 ya göre ön kamerada istediğim kontrastı sanırım pek göremiyorum. Emin olamadım. Fakat telefon harika herrr anlamda.