Konu
Huawei mi Xioami mi?
19-10-2018, 17:58:31
#20
rkalkan
2 markada iyidir, Xiaomi biraz daha sempatik geliyor bana, alt ürünleri de fiyat/performans olarak oldukça iyidir.
İlla amiral gemisi modeli almanızı ve o kadar bütçelere çıkmanızı önermem.