• 12-06-2018, 09:23:18
    #1
    Bütün youtube incelemelerine baktım fakat içime hala tam oturmadı. Arkadaşa hediye olarak alacağım, elindeki Casper cihazdan kat kat iyi olduğuna şüphe yok fakat bu fiyat aralığına daha iyi cihazlar var mıdır?.
  • 12-06-2018, 09:44:37
    #2
    Hocam lite modelleri pro modelleri gibi üstün özellikte olmuyor ve hayal kırıklığı yaşatabiliyorlar. Bende yakın zamanda yaklaşık o bütçelere Nokia 8 Aldım oldukça memnunum.
    Tavsiye olarak Nokia 8 yada Sony Xperia XZ1
  • 12-06-2018, 09:49:13
    #3
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lite modelleri pro modelleri gibi üstün özellikte olmuyor ve hayal kırıklığı yaşatabiliyorlar. Bende yakın zamanda yaklaşık o bütçelere Nokia 8 Aldım oldukça memnunum.
    Tavsiye olarak Nokia 8 yada Sony Xperia XZ1
    Eminim cihazlar iyidir ancak görüntüleri tuğla gibi hocam .
  • 12-06-2018, 09:54:47
    #4
    yaklaşık 6 ay önce babama p20 lite 2017 aldım kibar telefon ve kuşlanışlı 6 aydır hiç bir yavaşlama olmadı parmak izi okuyucu iphone 6 kullanıyorum benim telefonumdan daha iyi tavsiye ederim tek sıkıntısı kılıf ve ekran koruyucu bulmak zor onuda netten hallettim
  • 12-06-2018, 09:56:31
    #5
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün youtube incelemelerine baktım fakat içime hala tam oturmadı. Arkadaşa hediye olarak alacağım, elindeki Casper cihazdan kat kat iyi olduğuna şüphe yok fakat bu fiyat aralığına daha iyi cihazlar var mıdır?.
    Dün kardeşime hediye olarak aldım. Yarın vereceğim kutusunun jelatinini bile açmadım kendisi açsın diye .

    Bu arada Vatan'dan aldım 2400 TL'ye. Yanında 250 TL'lik tableti ücretsiz veriyorlar bilginiz olsun.
  • 12-06-2018, 10:00:18
    #6
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün youtube incelemelerine baktım fakat içime hala tam oturmadı. Arkadaşa hediye olarak alacağım, elindeki Casper cihazdan kat kat iyi olduğuna şüphe yok fakat bu fiyat aralığına daha iyi cihazlar var mıdır?.
    Mate10 lite kullanıyorum markadan genel olarak memmunum p20 lite daha güzel görünüyor
  • 12-06-2018, 10:01:09
    #7
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün kardeşime hediye olarak aldım. Yarın vereceğim kutusunun jelatinini bile açmadım kendisi açsın diye .

    Bu arada Vatan'dan aldım 2400 TL'ye. Yanında 250 TL'lik tableti ücretsiz veriyorlar bilginiz olsun.
    Hepsiburada fiyatı 2150 hocam, arada aldıkları fazladan 250 lirayı elde kalan tablet olarak vermişler. Alayım bir tane de ben o zaman.



    yasinergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 6 ay önce babama p20 lite 2017 aldım kibar telefon ve kuşlanışlı 6 aydır hiç bir yavaşlama olmadı parmak izi okuyucu iphone 6 kullanıyorum benim telefonumdan daha iyi tavsiye ederim tek sıkıntısı kılıf ve ekran koruyucu bulmak zor onuda netten hallettim
    Hocam telefon 04/04/2018 tarihinde piyasaya çıktı. 6 ay önce nasıl aldınız?.
  • 12-06-2018, 10:03:22
    #8
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburada fiyatı 2150 hocam, arada aldıkları fazladan 250 lirayı elde kalan tablet olarak vermişler. Alayım bir tane de ben o zaman.
    Hocam görmeden almak hoşuma gitmiyor açıkcası ben o yüzden gidip bizzat aldım. Çok hoş bi telefon özellikleride çok iyi. Yakın zamanda kendime de almayı düşünüyorum normalde iPhone 6S Plus kullanıyorum.
  • 12-06-2018, 10:19:33
    #9
    Çok özür diliyorum, p9 lite 2017 hocam (6 ay olunca alalı ismini karıştırmışım )... ondan bile memnunuz p20 çok daha iyidir diye düşünüyorum