MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün kardeşime hediye olarak aldım. Yarın vereceğim kutusunun jelatinini bile açmadım kendisi açsın diye .

Bu arada Vatan'dan aldım 2400 TL'ye. Yanında 250 TL'lik tableti ücretsiz veriyorlar bilginiz olsun.
Hepsiburada fiyatı 2150 hocam, arada aldıkları fazladan 250 lirayı elde kalan tablet olarak vermişler. Alayım bir tane de ben o zaman.



yasinergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık 6 ay önce babama p20 lite 2017 aldım kibar telefon ve kuşlanışlı 6 aydır hiç bir yavaşlama olmadı parmak izi okuyucu iphone 6 kullanıyorum benim telefonumdan daha iyi tavsiye ederim tek sıkıntısı kılıf ve ekran koruyucu bulmak zor onuda netten hallettim
Hocam telefon 04/04/2018 tarihinde piyasaya çıktı. 6 ay önce nasıl aldınız?.