Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada fiyatı 2150 hocam, arada aldıkları fazladan 250 lirayı elde kalan tablet olarak vermişler. Alayım bir tane de ben o zaman.
Hocam görmeden almak hoşuma gitmiyor açıkcası ben o yüzden gidip bizzat aldım. Çok hoş bi telefon özellikleride çok iyi. Yakın zamanda kendime de almayı düşünüyorum normalde iPhone 6S Plus kullanıyorum.