Beni idara edebilecek bir telefon arıyordum. Aşağıdaki telefona den geldim.
http://www.vatanbilgisayar.com/gener...fon-siyah.html
Günlük işlemler, bankacılık işlemler, mail, whatsapp gibi uygulamalar kullanacağım. Bunlar için bu telefon alınır mı? Yada bu fiyat aralığında başka telefon öneriniz var mı?
General Mobil Alınır Mı?
9
●801
- 10-08-2016, 11:49:15Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleProteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben gm discovery 16 gb beyaz kullanıyorum aldım kullandım ama aldığımdan beridir dokunmatik sorunu var kendi kendine birşeyler yazar internette dolaşırken , senin yerine beğenir facebookta
telpa birçok servis işleminde garantiye gönderdiğinde sıkıntı çıkarıyor.Verdim garantiye yazılımı değiştirmişler halbuki ben ekranın değiştirilmesini istiyordum Allah muhafaza işiniz düştüğüne yokuş yapıyorlar.. Velhasılkelam 2 ay önce yine gönderdim garantiye ekranını değiştirdiler fakat dokunmatik sorunum hala devam ediyor bu arada J2 aldım hanıma çok rahat J2 Tamamen tavsiye ederim.Fakat General Mobile Almayın kesinlikle... Nacizane tavsiyedir saygılar.
- 10-08-2016, 11:52:18Üyeliği durduruldugm discovery 16 gb ılk cıktıgında almıstım 3 yıldır kullanıyorum sıkıntı yoktu sadece sarzda takılı kullanırken tuslara basıyor nedense bazı sarz aletlerınde oluyor
ama artık gerıde kaldı degıstırdım bugun
- 10-08-2016, 11:53:04General mobile one 5 ay kadar kullandım,donanım olarak fiyatına göre kaliteli bir telefondur. Batarya süresi,arka ve ön kamerası bu fiyat aralıklarında alınabilecek iyiler arasındadır.
- 10-08-2016, 12:09:22Hocam benim bi akrabam general mobile discovery kullanıyor yaklaşık 3 yıldır servis yüzü görmedi telefon. Aynı zamanda bir arkadaşım general mobile 4g kullanıyor telefon gayet güzel sadece 2 kez servise gitti ondada ücret talep edilmedi ve kısa süre içinde tamir edildi. Ayrıca https://www.telpa.com/ sitesinden 6 taksit 0 vade ile telefonu satın alabilirsiniz.Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telpa birçok servis işleminde garantiye gönderdiğinde sıkıntı çıkarıyor.Verdim garantiye yazılımı değiştirmişler halbuki ben ekranın değiştirilmesini istiyordum Allah muhafaza işiniz düştüğüne yokuş yapıyorlar.. Velhasılkelam 2 ay önce yine gönderdim garantiye ekranını değiştirdiler fakat dokunmatik sorunum hala devam ediyor bu arada J2 aldım hanıma çok rahat J2 Tamamen tavsiye ederim.Fakat General Mobile Almayın kesinlikle... Nacizane tavsiyedir saygılar.