Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni idara edebilecek bir telefon arıyordum. Aşağıdaki telefona den geldim.

http://www.vatanbilgisayar.com/gener...fon-siyah.html


Günlük işlemler, bankacılık işlemler, mail, whatsapp gibi uygulamalar kullanacağım. Bunlar için bu telefon alınır mı? Yada bu fiyat aralığında başka telefon öneriniz var mı?
Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsun j2 ye de bakabilirsiniz hocam hemen hemen o fiyat aralaığında

Hocam ben gm discovery 16 gb beyaz kullanıyorum aldım kullandım ama aldığımdan beridir dokunmatik sorunu var kendi kendine birşeyler yazar internette dolaşırken , senin yerine beğenir facebookta telpa birçok servis işleminde garantiye gönderdiğinde sıkıntı çıkarıyor.Verdim garantiye yazılımı değiştirmişler halbuki ben ekranın değiştirilmesini istiyordum Allah muhafaza işiniz düştüğüne yokuş yapıyorlar.. Velhasılkelam 2 ay önce yine gönderdim garantiye ekranını değiştirdiler fakat dokunmatik sorunum hala devam ediyor bu arada J2 aldım hanıma çok rahat J2 Tamamen tavsiye ederim.Fakat General Mobile Almayın kesinlikle... Nacizane tavsiyedir saygılar.