Beni idara edebilecek bir telefon arıyordum. Aşağıdaki telefona den geldim.
http://www.vatanbilgisayar.com/gener...fon-siyah.html
Günlük işlemler, bankacılık işlemler, mail, whatsapp gibi uygulamalar kullanacağım. Bunlar için bu telefon alınır mı? Yada bu fiyat aralığında başka telefon öneriniz var mı?
Hocam benim bi akrabam general mobile discovery kullanıyor yaklaşık 3 yıldır servis yüzü görmedi telefon. Aynı zamanda bir arkadaşım general mobile 4g kullanıyor telefon gayet güzel sadece 2 kez servise gitti ondada ücret talep edilmedi ve kısa süre içinde tamir edildi. Ayrıca
https://www.telpa.com/ sitesinden 6 taksit 0 vade ile telefonu satın alabilirsiniz.