Arkadaşlar selam elimde kasası ve ekranı kırık iphone 6 vardı .
Ankara iphone hastanesinde tamirini yaptırdım. Fakat orjinal diye takılan kasanın arkasındaki elma işareti içe gömük, telefoncu kasaların elmasız geldiğini ve onların yapıştırdığını söyledi. Ek olarak ekranda ölü piksel var, fakat telefoncu ölü pikselin yazılımsal olduğunu söyledi.
Acilen doğru mu değil mi söyler misiniz ona göre hareket edeyim.
İphone 6 telefondan anlayanlar?
11
●791
- 22-01-2016, 20:27:53Iphone 6 kullanıcısıyım benim cihazımda ölü pixel vardı tabi aldıktan sonra farkettim garanti kapsamında ekran yenilendi. Senin iş biraz karışık eğer ki ekran tamirin yapan kişi sıfır garantili orjinal ürün taktıysa normalde yenisi ile değişmesi gerek diye biliyorum. Fakat bazı telefon firmalarının ölü pixeli sayılar ile sınırlandığıda doğrudur kimi firma 3 taneden aşağı ölü pixel varsa değiştirmem diyor nasıl bir mantıksa.Muratck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sallanır da füturlu sallanır biraz . Yalan söylemiş