• 22-01-2016, 15:18:12
    #1
    Arkadaşlar selam elimde kasası ve ekranı kırık iphone 6 vardı .

    Ankara iphone hastanesinde tamirini yaptırdım. Fakat orjinal diye takılan kasanın arkasındaki elma işareti içe gömük, telefoncu kasaların elmasız geldiğini ve onların yapıştırdığını söyledi. Ek olarak ekranda ölü piksel var, fakat telefoncu ölü pikselin yazılımsal olduğunu söyledi.

    Acilen doğru mu değil mi söyler misiniz ona göre hareket edeyim.
  • 22-01-2016, 18:49:34
    #2
    Hocam acil ise bunu teknik bir servise sorun derim özellikle Türkcell tim iyi anlar
  • 22-01-2016, 19:05:38
    #3
    Ölü piksel yazılımsal mıymış ? Ben öyle bir şey duymadım daha önce. Benim bildiğim ölü piksel kesinlikle donanımsal ekranda olan bir problem. Buna yalan söylüyorsa muhtemelen kasa içinde yalan söylüyordur.
  • 22-01-2016, 19:08:34
    #4
    hahahaa güldürdü telefoncu sallanır da füturlu sallanır biraz . Yalan söylemiş
  • 22-01-2016, 20:20:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Şahsen iphone 6 kullanıyorum. O arkada yapıştırma falan olayları hikaye. Basbaya yalan söylemiş hocam size.
  • 22-01-2016, 20:27:53
    #6
    Muratck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selam elimde kasası ve ekranı kırık iphone 6 vardı .

    Ankara iphone hastanesinde tamirini yaptırdım. Fakat orjinal diye takılan kasanın arkasındaki elma işareti içe gömük, telefoncu kasaların elmasız geldiğini ve onların yapıştırdığını söyledi. Ek olarak ekranda ölü piksel var, fakat telefoncu ölü pikselin yazılımsal olduğunu söyledi.

    Acilen doğru mu değil mi söyler misiniz ona göre hareket edeyim.
    Iphone 6 kullanıcısıyım benim cihazımda ölü pixel vardı tabi aldıktan sonra farkettim garanti kapsamında ekran yenilendi. Senin iş biraz karışık eğer ki ekran tamirin yapan kişi sıfır garantili orjinal ürün taktıysa normalde yenisi ile değişmesi gerek diye biliyorum. Fakat bazı telefon firmalarının ölü pixeli sayılar ile sınırlandığıda doğrudur kimi firma 3 taneden aşağı ölü pixel varsa değiştirmem diyor nasıl bir mantıksa.
  • 22-01-2016, 20:31:05
    #7
    Hocam biliyorum bende iphone 6 kullanıyorum bu gelen başka bir telefondu fakat bunu bilenlere danışmak istedim yarın gidip görüşücem bakalım kan gövdeyi götürücek.
  • 22-01-2016, 20:37:36
    #8
    yok hocam kesinlikle telefoncu uyanıklık yapmaya kalkışmış ölü piksel yazılımsal olsaydı dünya üzerinde nekadar ıphone 6 daha doğrusu ıphone varsa hepsi şuanda apple ın telefonlarını kitlemiş olurdu
  • 22-01-2016, 23:20:16
    #9
    Telefoncu arkadas elinde bulunan cikma temiz bir ekranida takmis olabilir.