Arkadaşlar selam elimde kasası ve ekranı kırık iphone 6 vardı .
Ankara iphone hastanesinde tamirini yaptırdım. Fakat orjinal diye takılan kasanın arkasındaki elma işareti içe gömük, telefoncu kasaların elmasız geldiğini ve onların yapıştırdığını söyledi. Ek olarak ekranda ölü piksel var, fakat telefoncu ölü pikselin yazılımsal olduğunu söyledi.
Acilen doğru mu değil mi söyler misiniz ona göre hareket edeyim.