yok hocam kesinlikle telefoncu uyanıklık yapmaya kalkışmış ölü piksel yazılımsal olsaydı dünya üzerinde nekadar ıphone 6 daha doğrusu ıphone varsa hepsi şuanda apple ın telefonlarını kitlemiş olurdu