• 12-01-2016, 15:17:55
    #19
    iPhone 6 kullanıcısıyım, android'i hep özlüyorum

    Belki işletim sistemi daha hızlı ama, android gibi de olmuyor.
  • 12-01-2016, 16:50:13
    #20
    Hayırlı olsun.

    Sadece fikrimi söylemek için yazıyorum. iPhone 6 ve 6s kullandım 6s gayet hızlı fakat android kadar rahat hareket etmemi sağlamıyor. Bu ikisi arasında s6 Edge kullandım oda kullandığım programlardan dolayı 3 gb ram yetmemeye başladı şu anda Note 5 kullanıyorum ve şunu söyleyebilirim ki bu sefer olmuş. Ne kasma yaşıyorum ne donma nede ram'in dolduğunu gördüm.

    Tekrardan hayırlı olsun.
  • 12-01-2016, 19:10:14
    #21
    teşekkürler arkadaşlar ilk kez bende iphone aldım deneyip göreceğim 2 gündür kullanıyorum şuanlık memnunum .
  • 31-05-2016, 14:23:54
    #22
    tento_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değerli yorumlarınız içine teşekkürler İphone 6S aldim bile.
    bende almayı düşünüyorum kaça aldınız? apple store dan mı başka yerden mi aldınzı acba?
  • 01-06-2016, 12:01:12
    #23
    Tabi ki 6S ,
  • 01-06-2016, 20:44:42
    #24
    Eğer şuan telefonunuz eylül ayına kadar idare edecek gibi ise.
    Eylül ayını beklemenizi tavsiye ederim, Iphone 7 almanızı tavsiye ederim.
    16 GB alacaksanız, hiç bulaşmayın derim Video çekimleri 4K , ayrıca uygulama sonra IOS güncellemeleri derken hafızanız epey bir dolacaktır. Uygun diye herkes alıyor fakat sonradan pişmanlık yaşıyorlar. En düşük 64 gb almanızı tavsiye ederim.
    2011 yılında sıfır Iphone 4 aldım ve yıl 2016 aradan 5 sene geçti Apple daha iki ay önce sürüm güncelleme desteğini kesti siz düşünün ve bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım. Babama verdim o kullanıyor Iphone 5 çıktığında 5 aldım kullanıyorum hala sıfır sıkıntı. Samsung veya diğer android cihaz aldığında maximum 2 sene sonra güncelleme desteği bitecektir. Performans diye birşey kalmayacak. Yeni çıkan oyunları kaldırmayacak. Ama IOS'ta öyle bir sıkıntı yok. Tercih senin dostum.