Eğer şuan telefonunuz eylül ayına kadar idare edecek gibi ise.
Eylül ayını beklemenizi tavsiye ederim, Iphone 7 almanızı tavsiye ederim.
16 GB alacaksanız, hiç bulaşmayın derim Video çekimleri 4K , ayrıca uygulama sonra IOS güncellemeleri derken hafızanız epey bir dolacaktır. Uygun diye herkes alıyor fakat sonradan pişmanlık yaşıyorlar. En düşük 64 gb almanızı tavsiye ederim.
2011 yılında sıfır Iphone 4 aldım ve yıl 2016 aradan 5 sene geçti Apple daha iki ay önce sürüm güncelleme desteğini kesti siz düşünün ve bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım. Babama verdim o kullanıyor Iphone 5 çıktığında 5 aldım kullanıyorum hala sıfır sıkıntı. Samsung veya diğer android cihaz aldığında maximum 2 sene sonra güncelleme desteği bitecektir. Performans diye birşey kalmayacak. Yeni çıkan oyunları kaldırmayacak. Ama IOS'ta öyle bir sıkıntı yok. Tercih senin dostum.