tento_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değerli yorumlarınız içine teşekkürler İphone 6S aldim bile.
bende almayı düşünüyorum kaça aldınız? apple store dan mı başka yerden mi aldınzı acba?