Hayırlı olsun.
Sadece fikrimi söylemek için yazıyorum. iPhone 6 ve 6s kullandım 6s gayet hızlı fakat android kadar rahat hareket etmemi sağlamıyor. Bu ikisi arasında s6 Edge kullandım oda kullandığım programlardan dolayı 3 gb ram yetmemeye başladı şu anda Note 5 kullanıyorum ve şunu söyleyebilirim ki bu sefer olmuş. Ne kasma yaşıyorum ne donma nede ram'in dolduğunu gördüm.
Tekrardan hayırlı olsun.