• 01-09-2015, 23:53:04
    #1
    Arkadaşlar merhabalar. Liselerde yeni bir uygulamaya geçilmesi ile birlikte General Mobile'nin eTab-4 tabletini öğrencilere vermişlerdi. Fakat çok aşırı bir kısıtlama olduğu için hiç bir türlü kullanım yapılamamakta.
    Böyle olduğu içinde tablet kenarda duruyor kullanılmadan.

    İnternette bir sürü eTab-4'e Root atma işlemi yapan var fakat bazısında olmuş bazılarında olmamış.

    Daha önce deneyip de Root atıp istediği gibi kullanabilen var mı acaba?

    Varsa nasıl olduğu konusunda yardımcı olursa sevinirim..
  • 01-09-2015, 23:54:23
    #2
    Valla bize daha gelmedi Haline şükret
  • 02-09-2015, 01:10:45
    #3
    Bende'de var ama kullanmıyor herşeyi yükleyebiliyorum ve evin köşesini süslüyor
  • 02-09-2015, 01:13:55
    #4
    Doğru drüst işleyen bir proje değil. Hem tablet dağıtımını doğru bulmuyorum. Öğrenciler ders çalışmak dışında herşeyi yapıyorlar.
  • 02-09-2015, 01:18:22
    #5
    Valla benim de kardeşime vermişler ama keşke vermeselerdi çünkü bir şeye yaramıyor her şeyde bir kısıtlama var o yüzden boşu boşuna yer kaplıyor şu hali ile. En azından Root atılırsa bir kullanma şansı olabilir diye düşünüyorum.
  • 02-09-2015, 01:32:22
    #6
    ben
    ilgili videoları izleyip kırdım.
    yapmamı isterseniz yollayın halledelim.
  • 02-09-2015, 01:38:43
    #7
    Kardeşimimn tabletine root attım sorun olmadı sınırlamalar kalktı
  • 02-09-2015, 11:28:32
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam eksiden tablet değil kitap bile bulamıyorduk tablet uygulamasını doğru bulmayanlar neye göre konuşuyor anlamadım ? Tablet'e herşeyi yükleyememenizin ve özelliklerinin düşük olmasının sebebi öğrenciler farklı amaçlarla kullanmasın diye zaten ayrıca tablet'de not alma ufak tefek ödev çalışmaları veriyorlar siz hangi amaçla kullanmayı planlıyordunuz ki ?
  • 02-09-2015, 17:19:25
    #9
    bende bu sebeple tablet dağıtılmasına karşıyım. eğitim dışında her amaçla kullanılmaya uygun onun yerine interneti olmayan e-book dağıtılması daha uygun.