Konu
Okulda Dağıtılan General Mobile eTab4 yardım?
02-09-2015, 01:18:22
#5
hasangulustan
Valla benim de kardeşime vermişler ama keşke vermeselerdi çünkü bir şeye yaramıyor her şeyde bir kısıtlama var o yüzden boşu boşuna yer kaplıyor şu hali ile. En azından Root atılırsa bir kullanma şansı olabilir diye düşünüyorum.