Valla benim de kardeşime vermişler ama keşke vermeselerdi çünkü bir şeye yaramıyor her şeyde bir kısıtlama var o yüzden boşu boşuna yer kaplıyor şu hali ile. En azından Root atılırsa bir kullanma şansı olabilir diye düşünüyorum.