Arkadaşlar merhabalar. Liselerde yeni bir uygulamaya geçilmesi ile birlikte General Mobile'nin eTab-4 tabletini öğrencilere vermişlerdi. Fakat çok aşırı bir kısıtlama olduğu için hiç bir türlü kullanım yapılamamakta.
Böyle olduğu içinde tablet kenarda duruyor kullanılmadan.
İnternette bir sürü eTab-4'e Root atma işlemi yapan var fakat bazısında olmuş bazılarında olmamış.
Daha önce deneyip de Root atıp istediği gibi kullanabilen var mı acaba?
Varsa nasıl olduğu konusunda yardımcı olursa sevinirim..