• 16-07-2015, 16:28:39
    #1
    Merhabalar.
    İphone 6'mı iyi sizce, yoksa 6 plus mu?
  • 16-07-2015, 18:17:04
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LG G3'ü kıyaslamadan alma !
  • 16-07-2015, 18:30:52
    #3
    noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG G3'ü kıyaslamadan alma !
    Suan lg g2 kullaniyorum zaten. Kamerasi cok iyi degil.
  • 16-07-2015, 23:10:26
    #4
    LG G3 13 MP kamerası var kullanıyorum gayet güzel bir avm de dene istersen
  • 18-07-2015, 14:37:39
    #5
    iphone kamerası kullanmayan birisi yorum yapmasın lütfen samsung s6 bile arka kamerası hariç ön kamerası sulu boya gibi ön kamerada iphone a kafa tutacak bir telefon bilmiyorum iphone 6 derim plus aşırı büyük.
  • 18-07-2015, 14:44:02
    #6
    plus cok büüyk 2 el ile kullanmak gerekiyor. tel elle kullanacaksan 6 ve bence iphone tek el ile ttulur tuttugun elinin baş parmağı ile kullanılır =) 2 elle telefon mu kullanılır ya :9 işin ozeti 6 plus dev gibi.. sırf bu yüzden iphone 5 imi değiştirmedim
  • 18-07-2015, 23:12:02
    #7
    Konu günceldir.
  • 18-07-2015, 23:22:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Plus kullanıyorum ve telefondan memnunum. Önerebilirim. Aslında çok fazla da farkı yok. Eğer büyük gelirse iPhone 6 da alabilirsiniz.
  • 20-07-2015, 17:16:22
    #9
    Kibarlık istiyorsan 6, geri kalan herşey için plus