plus cok büüyk 2 el ile kullanmak gerekiyor. tel elle kullanacaksan 6 ve bence iphone tek el ile ttulur tuttugun elinin baş parmağı ile kullanılır =) 2 elle telefon mu kullanılır ya :9 işin ozeti 6

plus dev gibi.. sırf bu yüzden iphone 5 imi değiştirmedim