Merhabalar.
İphone 6'mı iyi sizce, yoksa 6 plus mu?
İphone 6 mı? 6 plus mu?
30
●1.706
- 16-07-2015, 18:30:52Suan lg g2 kullaniyorum zaten. Kamerasi cok iyi degil.noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2015, 14:37:39iphone kamerası kullanmayan birisi yorum yapmasın lütfen
samsung s6 bile arka kamerası hariç ön kamerası sulu boya gibi ön kamerada iphone a kafa tutacak bir telefon bilmiyorum
iphone 6 derim plus aşırı büyük.
samsung s6 bile arka kamerası hariç ön kamerası sulu boya gibi ön kamerada iphone a kafa tutacak bir telefon bilmiyorum