• 31-12-2014, 21:47:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba Huawei Ascend P7 almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım.
    Şikayetvar.com dan baktığımda ısınma , servis sorunu gibi bir takim sıkıntılar mevcut gözüküyor.

    Kullananlar ne der acaba ?
  • 02-01-2015, 22:57:27
    #2
    Kullanan yokmudur arkadaşlar
  • 02-01-2015, 23:58:45
    #3
    Hocam üzerine 200 tl daha verin LG G3 alın çokta iyi telefon android 5.0 güncellemesinide aldı.