Arkadaşlar merhaba Huawei Ascend P7 almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım.
Şikayetvar.com dan baktığımda ısınma , servis sorunu gibi bir takim sıkıntılar mevcut gözüküyor.
Kullananlar ne der acaba ?
Huawei Ascend P7 kullanan varmı ?
2
●648