Konu
Huawei Ascend P7 kullanan varmı ?
02-01-2015, 23:58:45
#3
SwarTLine
Hocam üzerine 200 tl daha verin LG G3 alın çokta iyi telefon android 5.0 güncellemesinide aldı.