Konu
Huawei Ascend P7 kullanan varmı ?
31-12-2014, 21:47:00
#1
ysmedia
Arkadaşlar merhaba Huawei Ascend P7 almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım.
Şikayetvar.com dan baktığımda ısınma , servis sorunu gibi bir takim sıkıntılar mevcut gözüküyor.
Kullananlar ne der acaba ?