Arkadaşlar merhaba Huawei Ascend P7 almayı düşünüyorum fakat kararsız kaldım.
Şikayetvar.com dan baktığımda ısınma , servis sorunu gibi bir takim sıkıntılar mevcut gözüküyor.

Kullananlar ne der acaba ?