General Mobile Discovery soket sorunu
5
●756
- 13-12-2014, 00:59:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kaç arkadaşımda discovery varsa (6-7 arkadaşımda var bu telefondan) hepsinin şarj soketi en az bir kere bozuldu. bazıları 1-2 ayda bir sürekli bozuluyor. bu sorun bu telefonda kesinlikle kronik. çünkü birçok arkadaşımda samsung'un telefonları da var. onlarda soket bozulması neredeyse hiç yok. ben de 1 yıldır note 3 kullanıyorum ne soketi ne başka yeri bozulmadı. şarjdayken de telefonu kullanıyorum ama hiç sıkıntı yaşamadım. bence soketi tamir ettirmeyi bırak ve telefonu sat. hangi telefonu alacağın bütçene ve kullanım tercihine göre değişir.
- 14-12-2014, 12:34:27Ben 4. parti ürünü almıştım siyah kutulu olanlardan 7 8 aydır kullanıyorum hiç bir sorun çıkmadı. Soketi ters koymuşlar bende çoğu zaman unutup düz sokmaya çalışıyorum baskı uyguluyorum. Bu olaylar artınca birazda ucuz malzeme yüzünden hemen arıza veriyor olabilir.
- 14-12-2014, 18:17:11Daha önce bu cihazdan bir kaç defa sattım hiç birinde böyle bir problem olmadı uzun zaman geçti.
Ayrıca elimde garantili samsung galaxy s3 var düşünürseniz,
https://www.r10.net/ikinci-el/1370804...garantili.html