discovery ilk çıktığında aldım hala kullanıyorum soket sorunu yaşamadım , ne kadar kronik sorun deseler de bence telefon şarjda iken kullanmak ile alakalı.

Eğer tamir ettirmeyi düşünüyor iseniz çekmeköy de dükkanımız var adresi gönderebilirim size.