Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaç arkadaşımda discovery varsa (6-7 arkadaşımda var bu telefondan) hepsinin şarj soketi en az bir kere bozuldu. bazıları 1-2 ayda bir sürekli bozuluyor. bu sorun bu telefonda kesinlikle kronik. çünkü birçok arkadaşımda samsung'un telefonları da var. onlarda soket bozulması neredeyse hiç yok. ben de 1 yıldır note 3 kullanıyorum ne soketi ne başka yeri bozulmadı. şarjdayken de telefonu kullanıyorum ama hiç sıkıntı yaşamadım. bence soketi tamir ettirmeyi bırak ve telefonu sat. hangi telefonu alacağın bütçene ve kullanım tercihine göre değişir.