• 01-11-2014, 13:57:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarşamba günü aldım telefonu ilginize teşekkür ederim aldıgımada çokmemnun oldum not 4 veya 3 alacagıma bunu almak daha antıklı tek elle kullanım ayarı var isterseniz o sekildede kullanabilirsiniz her tür ihtiyaca rahatlıkla cvp verebilecek bir telefon düsünene düsünmeden al diyebilecegim bir telefon kamera ve resim cekme kabiliyeti de cok iyi

    Kesinlikle başarılı bir cihaz. Hayırlı olsun .
  • 01-11-2014, 16:57:52
    #11
    byangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle başarılı bir cihaz. Hayırlı olsun .
    Teşekkür ederim sizede hayırlı olsun
  • 05-11-2014, 00:36:54
    #12
    bend almayı düşünüyoruma ma bir türlü bulamadım.nereden alabilirim
  • 05-11-2014, 01:09:28
    #13
    sambamustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bend almayı düşünüyoruma ma bir türlü bulamadım.nereden alabilirim
    Teknosa veya vatan hit onlar sistemlerinden nerde bulabileceğini söylerler ben gaziantep vatan da bulmuştum
  • 29-12-2014, 09:13:07
    #14
    R10 Sigortacısı
    byangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    - Şarjı biraz çabuk bitiyor. Detaylı yazabilir misiniz? Zaten bu tür cihazlar çok uzun gitmez oyun, internet v.s. ondan soruyorum.. Onlarla karşılaştırdığında dahi mi az gidiyor?
    Ne kadar çabuk bitiyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:13:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:09:07 --

    sambamustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bend almayı düşünüyoruma ma bir türlü bulamadım.nereden alabilirim
    http://www.bulabilirim.com/?subcats=...roducts.search
  • 29-12-2014, 09:57:20
    #15
    Huawei g7 en iyisi değmez zenfone.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 14-01-2015, 17:53:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar çabuk bitiyor?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:13:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:09:07 --



    http://www.bulabilirim.com/?subcats=...roducts.search
    Tam kullanımda sabah evden çıkarsınız akşam 7-8 gibi eve geldiğinizde son demlerini yaşıyor olur günlük aktif kullanımla 6-7 saat falan gidiyor. Babam kullanıyor telefonu bizzat şahit oluyorum.

    Özellik olarak birçok özelliği üst düzey kaliteli kamerası güzel dokunmatiği var büyük bir ekranı olmasıda avantaj. Onun dışında çok şık duruyor
  • 05-02-2015, 06:47:04
    #17
    Merhabalar Asus Zenfone 6 Kendi Magazam olan www.magazadunyam.com da 599 Tl indirim çeki isteyen müşterilerimize 25 tl indirim çeki verebiliriz saygılarımla
  • 09-02-2015, 13:13:26
    #18
    Zenfone 5 kullanıyorum çok ta memnunum hocam zenfone 6 biraz büyük