byangraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- Şarjı biraz çabuk bitiyor. Detaylı yazabilir misiniz? Zaten bu tür cihazlar çok uzun gitmez oyun, internet v.s. ondan soruyorum.. Onlarla karşılaştırdığında dahi mi az gidiyor?
Ne kadar çabuk bitiyor?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:13:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:09:07 --

sambamustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bend almayı düşünüyoruma ma bir türlü bulamadım.nereden alabilirim
http://www.bulabilirim.com/?subcats=...roducts.search