Tek pasaport 2 telefon yardım arkadaşlar
3
●485
- 28-09-2014, 18:22:10Merhaba arkadaşlar elimde Fransadan gelmiş bir adet s4 bir adet s5 mevcut ancak yalnızca bir pasaport var . Pasaport konusunda başkasına güvenmiyorum. Birini pasaport kaydı yapacağım. Diğerini hiç kayıt etmeden imei attırsam, kopyalasam yani bir sıkıntı çıkar mı? Telefoncuya yaptırıcam tanıdık. Ne gibi sıkıntılar ile karşılaşabiliriz? Sıfır risk almak istiyorum cihazların biri benim değil çünkü sıkıntı olursa telefonsuz kalabilirim
- 28-09-2014, 18:52:48Üyeliği durdurulduucuz etin yahnisi diyorlarya bence hiç gerek duymadan biraz fazla para verip işinizi saglama alın
- 28-09-2014, 22:52:26Hocam ben s3 mini aldım 1hafta sonra imei kopyalı flan mesaj geldi açtm telefonun enginer modunu evde takoz telefonun imeisini yazdım açıp kapadım 1 yıldır kullanıom hatta canım sıkıldıgında imeiyi kafama göre salladıgım oluyo sonra geri degiştiriom bi sıkıntı yaşamadım
Cep cihazından gönderildi.