Merhaba arkadaşlar elimde Fransadan gelmiş bir adet s4 bir adet s5 mevcut ancak yalnızca bir pasaport var . Pasaport konusunda başkasına güvenmiyorum. Birini pasaport kaydı yapacağım. Diğerini hiç kayıt etmeden imei attırsam, kopyalasam yani bir sıkıntı çıkar mı? Telefoncuya yaptırıcam tanıdık. Ne gibi sıkıntılar ile karşılaşabiliriz? Sıfır risk almak istiyorum cihazların biri benim değil çünkü sıkıntı olursa telefonsuz kalabilirim