Hocam ben s3 mini aldım 1hafta sonra imei kopyalı flan mesaj geldi açtm telefonun enginer modunu evde takoz telefonun imeisini yazdım açıp kapadım 1 yıldır kullanıom hatta canım sıkıldıgında imeiyi kafama göre salladıgım oluyo sonra geri degiştiriom bi sıkıntı yaşamadım

Cep cihazından gönderildi.