Anket Hangi telefonu almak istediniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 16
Hangi telefonu almak istediniz?
İphone 5s
%43,75 (7 Oy)
Lg G2
%31,25 (5 Oy)
Samsung S5
%25,00 (4 Oy)
Xperia Z1
%0 (0 Oy)
  • 21-04-2014, 20:54:16
    #1
    Arkadaşlar ufak bir anket başlatmak istiyorum.Anaketimizde 4 adet telefon seçeneği olacak.Hangi telefonu neden almak istediğinizi konu altından ufak bir yorumla belirtip ankete katılırsanız sevinirim

    Ben G2 kullanmaktayım sizlerinde tercihini almak istiyorum

    1) İphone 5s
    2) Lg G2
    3) Samsung S5
    4) Xperia Z1
    5) HTC One

    Tüm üyelerimizin katılmasını bekliyorum
    Sonucuda büyük bir merak ile beklemekteyim

    İyi forumlar..
  • 21-04-2014, 21:04:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    5] Hiç biri

    Nedeni ise;
    Cep telefonuna o kadar para verilmesini doğru bulmuyorum...

    Eskiden büyük telefonlara, takoz, piyade tüfeği derdik, bir dönem telefonlar çok küçülmüştü, şimdilerde bir modadır gidiyor herkez daha büyüğünü almak için k.ç'ını yırtıyor...
  • 21-04-2014, 21:07:07
    #3
    kullanıma göre değişir tabikide
    ben telefonda ince küçük ve hafifliği göz önünde bulunduruyorum iphone kullanıyorum.

    ama s5 de kullanmak istiyorum özellikleri resmen beni al diyor iphone da yeni modeli beklıyorum lansmandan sonra kararımı vericem.
  • 21-04-2014, 21:12:04
    #4
    HTC One kullanıyorum.
  • 21-04-2014, 21:14:29
    #5
    hocam biraz daha bekleyin derim.

    Mayıs gibi Z2 çıkacak ve kesinlikle süper telefon incelemelerden tam not almaya başardı.
  • 21-04-2014, 21:14:39
    #6
    ßen olsam hiçbirini almazdım ama illa bunlardan birini alacam diyorsan iphone 5s derim nedense hoşuma gidiyor görüntü olarak kibar bir telefon
  • 21-04-2014, 21:18:26
    #7
    300 TL' lik bir telefon al, geri kalan paraylada 42" veya 47" 3D LED tv al keyfine bak.
  • 21-04-2014, 21:23:36
    #8
    GM Discovery Elite Lite!
  • 21-04-2014, 21:30:49
    #9
    Son model telefona çok para basmaya gerek yok. Bizim gibi webmaster adama note2 ideal bunada verilen para normalde yüksek ama pahalının ucuzu işte işinizi görür çok rahat bence kendim kullanıyorum tavsiye ederim