Arkadaşlar ufak bir anket başlatmak istiyorum.Anaketimizde 4 adet telefon seçeneği olacak.Hangi telefonu neden almak istediğinizi konu altından ufak bir yorumla belirtip ankete katılırsanız sevinirim
Ben G2 kullanmaktayım sizlerinde tercihini almak istiyorum
1) İphone 5s
2) Lg G2
3) Samsung S5
4) Xperia Z1
5) HTC One
Tüm üyelerimizin katılmasını bekliyorum
Sonucuda büyük bir merak ile beklemekteyim
Nedeni ise;
Cep telefonuna o kadar para verilmesini doğru bulmuyorum...
Eskiden büyük telefonlara, takoz, piyade tüfeği derdik, bir dönem telefonlar çok küçülmüştü, şimdilerde bir modadır gidiyor herkez daha büyüğünü almak için k.ç'ını yırtıyor...
Son model telefona çok para basmaya gerek yok. Bizim gibi webmaster adama note2 ideal bunada verilen para normalde yüksek ama pahalının ucuzu işte işinizi görür çok rahat bence kendim kullanıyorum tavsiye ederim