Arkadaşlar ufak bir anket başlatmak istiyorum.Anaketimizde 4 adet telefon seçeneği olacak.Hangi telefonu neden almak istediğinizi konu altından ufak bir yorumla belirtip ankete katılırsanız sevinirim

Ben G2 kullanmaktayım sizlerinde tercihini almak istiyorum

1) İphone 5s
2) Lg G2
3) Samsung S5
4) Xperia Z1
5) HTC One

Tüm üyelerimizin katılmasını bekliyorum
Sonucuda büyük bir merak ile beklemekteyim

İyi forumlar..