5] Hiç biri
Nedeni ise;
Cep telefonuna o kadar para verilmesini doğru bulmuyorum...
Eskiden büyük telefonlara, takoz, piyade tüfeği derdik, bir dönem telefonlar çok küçülmüştü, şimdilerde bir modadır gidiyor herkez daha büyüğünü almak için k.ç'ını yırtıyor...