• 01-02-2014, 22:14:35
    #1
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Merhabalar,

    LG G2 almayı düşünüyorum. Aramızda kullanan veya kullanmış olan var mı?
    Ürün için çok iyi diyolar. LG G2 almazsam iPhone 5S alacağım ama gönlüm LG G2'den şuan.
  • 01-02-2014, 22:19:38
    #2
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    LG G2 almayı düşünüyorum. Aramızda kullanan veya kullanmış olan var mı?
    Ürün için çok iyi diyolar. LG G2 almazsam iPhone 5S alacağım ama gönlüm LG G2'den şuan.
    Arkadaşımda var.Bendede S4 var.

    Aklımda olan s4 ile farklarını yazayım.

    S4 3G(görüntülü konuşma) var G2 Yok.
    S4 de hafıza 64 Gb artırabiliyor. LG G2 artırma olayı yok.ya 16 Gb yada 32 GB alacaksınız.

    Avantajı ise:Ekranı daha büyük.

  • 01-02-2014, 22:23:04
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Hafızası ve görüntülü görüşmesi çok önemli değil hocam.
    Benim için önemli olan işlemci hızı ve uygulamalarda problem çıkarıp çıkarmadığı.
  • 01-02-2014, 22:30:19
    #4
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafızası ve görüntülü görüşmesi çok önemli değil hocam.
    Benim için önemli olan işlemci hızı ve uygulamalarda problem çıkarıp çıkarmadığı.
    Android uygulamaları İOS kadar kaliteli değil biliyorsunuz.

    Geçen Teknosa'ya gittim. Ordaki satıcı orta yaşlı bir adama G2'yi övüyor. Adam öyle anlatıyor ki sanki Dünya'daki telefonlar bir yana LG G2 bir yana. Yahu sırf smart tv kumanda özelliği var diye telefon alınır mı yapmayın lütfen. Neyse demek istediğim şu. Sırf ekranın büyüklüğüne bakmayın. gerçekten ihtiyacınızı karşılıyor mu buna bakın.
  • 01-02-2014, 22:47:53
    #5
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android uygulamaları İOS kadar kaliteli değil biliyorsunuz.

    Geçen Teknosa'ya gittim. Ordaki satıcı orta yaşlı bir adama G2'yi övüyor. Adam öyle anlatıyor ki sanki Dünya'daki telefonlar bir yana LG G2 bir yana. Yahu sırf smart tv kumanda özelliği var diye telefon alınır mı yapmayın lütfen. Neyse demek istediğim şu. Sırf ekranın büyüklüğüne bakmayın. gerçekten ihtiyacınızı karşılıyor mu buna bakın.
    hocam ben birşey duydum artık yalan dogru. Teknosa LG satışında ektra pirim verliyormuş.Çünkü LG G2 ürünü beklenen satış hedefini tutturamadığı için
  • 01-02-2014, 22:49:36
    #6
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben birşey duydum artık yalan dogru. Teknosa LG satışında ektra pirim verliyormuş.Çünkü LG G2 ürünü beklenen satış hedefini tutturamadığı için
    olur mu olur. Telefonların ilahı olarak gösterilmeye çalışıldı ama yemedi teknolojiden anlayanlar.
  • 02-02-2014, 11:06:32
    #7
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Yok mu başka kullanan?
  • 02-02-2014, 13:00:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben kullanıyorum gayet mamnunum. mükemmel fotoğraf çekiyor ve çok hızlı
  • 12-02-2014, 13:13:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ben kullanıyorum güzel telefon tavsiye ederimm