Android uygulamaları İOS kadar kaliteli değil biliyorsunuz.
Geçen Teknosa'ya gittim. Ordaki satıcı orta yaşlı bir adama G2'yi övüyor. Adam öyle anlatıyor ki sanki Dünya'daki telefonlar bir yana LG G2 bir yana. Yahu sırf smart tv kumanda özelliği var diye telefon alınır mı yapmayın lütfen. Neyse demek istediğim şu. Sırf ekranın büyüklüğüne bakmayın. gerçekten ihtiyacınızı karşılıyor mu buna bakın.
hocam ben birşey duydum artık yalan dogru. Teknosa LG satışında ektra pirim verliyormuş.Çünkü LG G2 ürünü beklenen satış hedefini tutturamadığı için