tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

LG G2 almayı düşünüyorum. Aramızda kullanan veya kullanmış olan var mı?
Ürün için çok iyi diyolar. LG G2 almazsam iPhone 5S alacağım ama gönlüm LG G2'den şuan.
Arkadaşımda var.Bendede S4 var.

Aklımda olan s4 ile farklarını yazayım.

S4 3G(görüntülü konuşma) var G2 Yok.
S4 de hafıza 64 Gb artırabiliyor. LG G2 artırma olayı yok.ya 16 Gb yada 32 GB alacaksınız.

Avantajı ise:Ekranı daha büyük.