• 18-06-2013, 19:31:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar nokıa lumıa 520 kullanan arkadaşlar yorumlarını alabilirmiyim iyi ve kötü.
  • 18-06-2013, 19:41:57
    #2
    Kullanmadım ama o fiyat standartında çok iyi cihaz.
    Tasarımı güzel ve wp8 ram tüketmiyor ramide yeterli yanlız flash'ı yok.
    Tabi bütçeyi yükseltebilirseniz başka cihazlara bakabilirsiniz.