Nokıa Lumıa 520 Kullananlar - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nokıa Lumıa 520 Kullananlar
1
●
1.211
R10.net
Mobil Dünyası
Akıllı Telefonlar & Tablet
Nokıa Lumıa 520 Kullananlar
18-06-2013, 19:31:34
#1
bLoDDeviL
Üyeliği durduruldu
Merhabalar arkadaşlar nokıa lumıa 520 kullanan arkadaşlar yorumlarını alabilirmiyim iyi ve kötü.
18-06-2013, 19:41:57
#2
Webkurum
Kullanmadım ama o fiyat standartında çok iyi cihaz.
Tasarımı güzel ve wp8 ram tüketmiyor ramide yeterli yanlız flash'ı yok.
Tabi bütçeyi yükseltebilirseniz başka cihazlara bakabilirsiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler