Konu
Nokıa Lumıa 520 Kullananlar
18-06-2013, 19:41:57
#2
Webkurum
Kullanmadım ama o fiyat standartında çok iyi cihaz.
Tasarımı güzel ve wp8 ram tüketmiyor ramide yeterli yanlız flash'ı yok.
Tabi bütçeyi yükseltebilirseniz başka cihazlara bakabilirsiniz.