Konu
Nokıa Lumıa 520 Kullananlar
18-06-2013, 19:31:34
#1
bLoDDeviL
Üyeliği durduruldu
Merhabalar arkadaşlar nokıa lumıa 520 kullanan arkadaşlar yorumlarını alabilirmiyim iyi ve kötü.